5.10.2009

Pink Pant... Leopard

Hyvää maanantaita!

Toissapäivänä tuli tehtyä jotain aika paljon omasta tyylistäni poikkeavaa uudella lakalla, vuorossa nimittäin leopardikynnet!


Tässä tarvikkeet: tarvitset pinkkiä, tummempaa pinkkiä/punaista sekä mustaa lakkaa ja vielä ohuen siveltimen, vesivärisivellin käy hyvin. Sekä tietenkin alus- ja päällyslakkaa.


Ekana siis wetnwildin pinkkiä tarjouslakkaa. Olin todella yllättynyt, miten hyvälaatuista tuo alle 3€ maksanut tökötti oli. Kaksi kerrosta riittää peittämään täysin, levittyi helposti ja samaten kuivui.


Seuraavaksi Lumenen Quick & Chic ikivanhaa lakkaa, sävy 17 Kaikkein kaunein. Pitäisi varmaan heittää pullo roskiin, sillä lakka on melko kovettunutta ja sitä on vain pieni liru pullon pohjalla. Eli siis tummempaa punaista muutamana täplänä pinkin päälle.


Lopuksi Mavalan mustaa vaikka sillä vesivärisiveltimellä punaisten pallojen ympärille ja muuallekin pieneinä pisteinä. Katso kuvasta mallia.

Pidän näistä kovasti, mutta kuten jo aiemmin sanoin, eivät juuri minun tyyliä. Ja olen todella kärsimätön pitämään yhtä lakkausta paria päivää pidempään!

Lottu

P.S. Löysin juuri äidiltäni lakan, josta 3/4 on käytetty enkä ole nähnyt sitä ikinä! MITEN TÄMÄ ON MAHDOLLISTA? Nimittäin kaikki kynsilakat (2 kpl), jotka ovat äitini, ovat minun omistuksessani... :D Sävy on 16, Baghdad. Täytyy joskus kokeilla... Ja mistähän johtuu se, että äiti on piilottanut tuon lakan johonkin minun ulottumattomiini?

1 kommentti:

Adalmine kirjoitti...

Aika pirun siistit! ;)

Osallistujat