7.12.2009

Back in the game

Anteeksi kamalasti tästä kolmen viikon tauosta! Vai onko siitä jo neljä viikkoa, apua... Tosiaan, taukoa on tullut pidettyä vähän aikaa. Toivotaan, että niin ei käy kauhean usein. Koeviikolla en ollut koneella lainkaan (paitsi katsomassa sähköpostit pari kertaa) ja sen jälkeen olen nauttinut kokeettomuudesta ja rennosta meiningistä koulussa. Olen tehnyt varmasti ennätykseni olemalla poissa koneelta useita päiviä peräkkäin - olen surffaillut netissä viime viikon aikana ehkä yhteensä tunnin tai kaksi.


13. marraskuuta otetussa kuvassa minulla on kynsissä lukijan ehdottamaa Gabrini Multivitamin sinistä, jonka olen ostanut siis Kreetalta viime kesänä. Todella hyvää halpis(?)lakaksi ja pysyi kynsissä pitkään.



18. marraskuuta otin tällaiset lakkaukset pois. Kannattaa muuten ottaa kuva vasta, kun yksi kynsi on jäljellä... Tässä vaiheessa sairastin flunssaa, saattoi hyvin olla lievähköä sikalenssua. Eli, alla Wet'n'wildin violettia, Magic Purple. Päälle laitoin kirkasta lakkaa ja kastoin kynnet kultahileeseen. Ei muuten kannata tehdä tällaista hilelakkausta, jos aikoo heti seuraavana päivänä ottaa ne pois! Oli meinaan aika tuskaa ja kynsien hankausta ottaa nuo pois.


Nyt jo huomaa, miten kynnet ovat kasvaneet. Nämä kynnet minulla oli pari viikkoa sitten. Alla halpis-Elanoria, tummaa oranssia, joka oli muuten aika huonoa. Kuivui todella hitaasti. Päälle laitoin tuskissani sitten Lumenen Q&C Kevätkepposta.

Pikaisiin kuulemisiin!
Lottu

P.S. Miltä muuten suuri kuvakoko vaikuttaa?

Ei kommentteja:

Osallistujat